Reklama OOH najpopularniejszą formą promocji
Jedną z najchętniej obecnie wykorzystywanych form reklamy jest bez wątpienia OOH, czyli reklama “poza domem” (z angielskiego “out of home”). Opiera się ona o wykorzystanie nośników znajdujących się w przestrzeni miejskiej. Jest to więc przede wszystkim reklama billboardowa oraz jej nowoczesna wersja, oparta o wykorzystanie statycznych oraz elektronicznych tablic reklamowych.
Swoją ogromną popularność reklama OOH zawdzięcza przede wszystkim temu, że idealnie wpisuje się w miejski krajobraz, a jednocześnie ma szereg zalet dla konsumenta - i co za tym idzie, również sprzedającego.
Największe zalety reklamy OOH
Pierwszą i bez wątpienia szczególnie istotną zaletą reklamy OOH jest jej zauważalność. Ma duże rozmiary, atrakcyjną, kolorową grafikę oraz znajduje się w miejscu, w którym nikt nie może jej przegapić: na ścianie budynku albo na specjalnej konstrukcji, która zapewnia jej dobrą widoczność. Z chęcią umieszcza się ją w najbardziej uczęszczanych partiach miasta, ale także przy drogach dojazdowych do niego. Dzięki takiej lokalizacji może zostać spostrzeżona przez wiele osób, które następnie stają się klientami.
Kolejna zaleta reklamy OOH to szybkość i czytelność przekazu. Wystarczy, aby przechodzeń lub przejeżdżający na nią spojrzał, a już po krótkiej chwili wie, co się na niej znajduje. Wszystko dzięki dobrze dobranej grafice oraz krótkim hasłom, nie wymagającym monotonnego czytania poszczególnych informacji. W efekcie nawet osoby mające niewiele czasu mogą się z nią szybko zapoznać, w przeciwieństwie na przykład do klasycznych reklam tekstowych.
Trzecią zaletą reklamy na billboardach może być umiejętność budowania marki. Dzięki zajmowaniu miejsca w przestrzeni publicznej, twoja firma komputerowa stanie się bardziej rozpoznawalna, co bez wątpienia przyczynia się do wzrostu zainteresowania nią.
Jesteś ciekawy, jakie jeszcze zalety ma reklama OOH i jak sprawdzała się we wcześniejszych latach? O jej zaletach, a także skuteczności możesz przeczytać raporcie przedstawionym pod adresem: https://be-media.com.pl.
Sprzęt komputerowy reklamowany za pomocą OOH
Wiedząc już, ile zalet niesie ze sobą korzystanie z reklamy typu OOH, łatwo ocenisz, że w twoim przypadku przyniesienie ona same korzyści. Wykorzystując ją w celu promocji twojego sprzętu komputerowego będziesz mógł przedstawić go w nowoczesnej i atrakcyjnej formie, co dobrze oddaje jego cechy. Jednocześnie, dzięki dużym zasięgom i widoczności reklamy, zwiększysz swoje szanse w prześcignięciu konkurencji i zbudujesz silniejszą pozycję własnej marki.