Zobowiązania mają być zrealizowane w okresie pięciu lat, począwszy od roku 2019. H2 Energy specjalizuje się w produkcji i dostawach wodoru odnawialnego w Szwajcarii, a biznesowe filie ma w Niemczech, Norwegii i Austrii.
Elektryczna ciężarówka Hyundaia z ogniwami paliwowymi jest rozwijana zgodnie z przepisami europejskimi. Wyposażona jest w nowy układ zasilania ogniwami wodorowymi o mocy 190 kW, z połączonymi równolegle dwoma systemami takich ogniw, co jest również cechą modelu NEXO - najpopularniejszego na świecie pojazdu typu FCEV. Oczekuje się, że system zapewni zasięg wynoszący około 400 km na jednym tankowaniu.
Zdaniem propagatorów napędów bezemisyjnych, technologia napędów elektrycznych zasilanych ogniwami paliwowymi ma przewagę nad rozwiązaniami wykorzystującymi akumulatory, szczególnie jeśli chodzi o zastosowania w większych pojazdach, takich jak ciężarówki i autobusy. Dzięki ogniwom paliwowym oszczędza się miejsce i zmniejsza wagę. Zasilanie wodorowe jest także bardziej ekonomiczne w miarę zwiększania rozmiarów pojazdu. Dlatego uważa się, że technologia ta ma duży potencjał możliwości do wykorzystania w dziedzinie pojazdów użytkowych.