PKP PLK inwestują w urządzenia do monitorowania stanu taboru

PKP PLK inwestują w urządzenia do monitorowania stanu taboru
PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły w ubiegłym roku ponad 4 mln zł na montaż trzech nowych urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru (dSAT) bazujących na liniowych detektorach podczerwieni firmy Vigo System.

W tym samym czasie dostosowano 17 takich urządzeń do współpracy z centralnym systemem informatycznym, co ułatwia śledzenie i analizowanie taboru na całej sieci kolejowej. W sumie 207 urządzeń dSAT jest umieszczonych na głównych międzynarodowych korytarzach transportowych.

Urządzenia te kontrolują rocznie 2,5 mln przejeżdżających składów - przy pełnej prędkości pociągu bezkontaktowo czujniki podczerwieni i czujniki światłowodowe badają temperaturę łożysk, elementów hamulców oraz siłę nacisku pojazdu na szyny.

Elektronika Praktyczna Plus lipiec - grudzień 2012

Elektronika Praktyczna Plus

Monograficzne wydania specjalne

Elektronik czerwiec 2020

Elektronik

Magazyn elektroniki profesjonalnej

Raspberry Pi 2015

Raspberry Pi

Wykorzystaj wszystkie możliwości wyjątkowego minikomputera

Świat Radio lipiec 2020

Świat Radio

Magazyn użytkowników eteru

APA - Automatyka Podzespoły Aplikacje czerwiec 2020

APA - Automatyka Podzespoły Aplikacje

Technika i rynek systemów automatyki

Elektronika Praktyczna czerwiec 2020

Elektronika Praktyczna

Międzynarodowy magazyn elektroników konstruktorów

Praktyczny Kurs Elektroniki 2018

Praktyczny Kurs Elektroniki

24 pasjonujące projekty elektroniczne

Elektronika dla Wszystkich czerwiec 2020

Elektronika dla Wszystkich

Interesująca elektronika dla pasjonatów