HZD GmbH powstała w 1986 roku w Berlinie. Naszą działalność rozpoczynaliśmy od franczyzy dla czołowych producentów, takich jak m.in.: Texas Instruments, Philips czy Toshiba. Od początku istnienia firmy konsekwentnie realizujemy tę samą misję: dostarczanie przedsiębiorcom kompleksowego wsparcia w zakresie dostaw komponentów elektronicznych, w tym również skierowanych do firm z najbardziej wymagających sektorów rynku. Celem, który przyświecał naszym założycielom, było stworzenie firmy, stawiającej na pierwszym miejscu nie tylko same produkty, ale przede wszystkim ludzi, którzy ich poszukują.
Rzetelność i zaangażowanie w obsługę klienta w branży elektronicznej stały się naszym znakiem rozpoznawczym.
Naszą misją jest pomoc klientom na całym świecie – czy to poprzez usługi projektowania i wyszukiwania alternatywnego, czy też poprzez dystrybucję komponentów tak aktualnych, jak i wycofanych z produkcji – deklarują członkowie zespołu firmy. Mocną stronę HZD GmbH stanowi od zawsze doświadczenie i wiedza interdyscyplinarnego zespołu, który jest w stanie zapewnić nieszablonowe, elastyczne podejście do zróżnicowanych projektów, a tym samym skutecznie doradzać klientom przy wyborze optymalnych rozwiązań.
Dzięki 38-letniemu doświadczeniu mamy ogólnoświatową sieć kontaktów z dystrybutorami, producentami oryginalnego sprzętu (OEM), producentami kontraktowymi (EMS) i organizacjami handlowymi. Oferujemy globalne usługi zaopatrzenia w komponenty elektroniczne (aktywne i pasywne), biorąc pod uwagę takie czynniki, jak koszt, dostępność i jakość. Nasz zespół ekspertów umiejętnie wykorzystuje zgromadzoną wiedzę wraz z siecią kontaktów do pozyskiwania najlepszych komponentów dla konkretnych aplikacji, z dowolnego miejsca na świecie. Ściśle współpracujemy z naszymi klientami, aby zrozumieć ich specyficzne potrzeby i dostosować do nich nasze usługi.
Kompetentne wsparcie w trudnych czasach
Zgrany zespół profesjonalistów HZD GmbH lubi wyzwania – sprawność obsługi oraz atrakcyjne ceny oferowanych przez nas produktów były naszą wizytówką od zawsze, ale szczególnie istotne okazały się w ostatnich latach. W trudnym dla branży elektronicznej okresie pandemii covid-19, gdy wiele obszarów rynku podzespołów świeciło pustkami, mogliśmy nadal realizować kompletne zamówienia dla naszych klientów, co niejednokrotnie było jedynym ratunkiem dla ciągłości ich produkcji w czasie wielomiesięcznego, półprzewodnikowego krachu. Odegraliśmy kluczową rolę w łańcuchu dostaw do firm produkcyjnych, zaopatrując linie montażowe klientów, operujących w różnych sektorach rynku elektroniki.
Doświadczenie w elektronice pozwala nam lepiej rozumieć wyzwania, przed którymi stoją firmy w zakresie zarządzania kosztami zaopatrzenia. Nasza usługa redukcji kosztów ma na celu złagodzenie tych wyzwań poprzez identyfikację opłacalnych rozwiązań bez uszczerbku dla jakości. Nasz oddany zespół specjalistów ds. zaopatrzenia wykorzystuje rozległą sieć zaufanych dostawców, negocjując korzystne ceny, co skutkuje znacznymi oszczędnościami naszych klientów.
Regularnie obsługujemy naszych nabywców na rynkach w: USA, Azji oraz Europie – od lat zaopatrujemy większych i mniejszych wytwórców oryginalnego sprzętu i producentów kontraktowych. Odbywa się to zarówno na drodze zamówień ramowych, w których zapewniamy pokrycie zapotrzebowania na kilka miesięcy lub nawet rok naprzód, a także poprzez wspieranie klientów w realizacji projektów ewaluacyjnych – kwotacjach, dostawach próbek nowych elementów oraz produkcji prototypów.
Jako doświadczona firma z branży komponentów elektronicznych wierzymy, że nie ma jednego, uniwersalnego rozwiązania każdego problemu. Łączymy naszą wiedzę i doświadczenie z zapotrzebowaniem rynku, aby dostarczać najlepsze dostępne podzespoły. Począwszy od zaopatrzenia, a kończąc na dostawie – posiadamy wiedzę specjalistyczną, aby zająć się każdym ogniwem łańcucha dostaw. Pomagamy usprawnić przepływ materiałów, współpracując z mniejszą liczbą dostawców, zmniejszając koszty administracyjne i upraszczając zakupy. Zajmujemy się logistyką, od zaopatrzenia i kontroli jakości, aż po dostawę do magazynów klientów, w dowolnym miejscu i czasie.
Wierzymy, że najwyższą jakość można utrzymać nawet w burzliwych czasach. W 2004 roku wdrożyliśmy certyfikat systemu kontroli jakości DIN ISO 9001. Proces zakupowy jest wysoce selektywny, ponieważ pozyskujemy wyłącznie towary ze starannie dobranej grupy wiarygodnych źródeł. W zależności od źródła i wymagań klienta, podzespoły mogą zostać poddane dodatkowym testom, aby upewnić się, że dostarczane produkty spełniają najwyższy poziom jakości. Nasza grupa składa się z szeregu franczyzowych i niezależnych źródeł, które także przestrzegają niezbędnych standardów branżowych.
W HZD GmbH rozumiemy wyzwania, związane ze sprzedażą nadwyżek. Dlatego też naszym dodatkowym obszarem działalności jest wspomaganie klientów przy redukcji magazynów, czyli upłynnianiu nadmiernych zapasów, które mogą być sporym obciążeniem dla firm, zajmującym cenną przestrzeń i blokującym przepływy pieniężne. Nasz zespół ekspertów ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu stanami magazynowymi i specjalizuje się w identyfikacji nadwyżek zapasów, znajdowaniu nabywców i zarządzaniu całym procesem transakcyjnym, od początku do końca. Współpracujemy z szeroką siecią nabywców i dostawców, aby znaleźć najlepsze oferty dla poszczególnych towarów i zapewniamy, że wszystkie transakcje są realizowane bezproblemowo. Jesteśmy zawsze dostępni dla naszych klientów, oferując nie tylko komponenty, ale także szerokie portfolio usług dodatkowych, co czyni HZD GmbH unikalnym partnerem do realizacji nawet największych wyzwań biznesowych.