Jak wspomniano, układ TC78H653FTG zawiera dwa pełne mostki złożone z tranzystorów DMOS, mogące być zasilane napięciem z zakresy 1,8...7 V przy prądzie obciążenia do 2,0 A każdy. Dzięki wbudowanej logice sterującej, układ umożliwia łatwe sterowanie silnikami w 4 trybach pracy: forward, reverse, stop i short brake.
Układ może być przełączany w tryb oszczędzania energii, pozwalający na wydłużenie czasu pracy przy zasilaniu bateryjnym. Wbudowane zabezpieczenie obejmują: nadprądowe, termiczne, podnapięciowe i cross-conduction (zabezpieczenie przed równoczesnym włączeniem tranzystorów wyjściowych high-side i low-side). Układ TC78H653FTG jest oferowany w obudowie QFN-16 zajmującej powierzchnię 3 mm×3 mm.
https://toshiba.semicon-storage.com/us/product/linear/motordriver/detail.TC78H653FTG.html