Różnią się rodzajem interfejsu, co pozwala na dobranie odpowiedniego układu do aplikacji. Układ A4955 ma wejścia IN1, IN2 i SLEEPn umożliwiające zasilanie współpracującego silnika w kierunku do przodu, do tyłu, jego hamowanie oraz załączenie trybu spoczynkowego.
Układ A4956 ma wejścia Phase, Enable i Mode umożliwiające zasilanie silnika w kierunku do przodu, do tyłu, hamowanie oraz szybkie wygaszanie (Fast Decay). Układ A5957 ma wyjścia Phase, Enable i SLEEPn umożliwiające zasilanie silnika w kierunku do przodu, do tyłu oraz wolne wygaszanie (Slow Decay).
Unikalną cechą wszystkich trzech układów jest linia analogowa AIOUT mogąca służyć do monitorowania prądu wyjściowego poprzez pomiar spadku napięcia na rezystorze szeregowym. Układ próbkująco-pamiętający rejestruje szczytowe napięcie na rezystorze szeregowym i przechowuje przy wyłączonym kluczu do czasu rozpoczęcia następnego cyklu PWM.
Napięcie to jest 10-krotnie wzmacniane i podawane na linię AIOUT, pozwalając użytkownikowi na precyzyjną estymację natężenia prądu płynącego przez silnik w czasie rzeczywistym. Inną unikalną cechą jest programowalny układ sterowania bramek.
Za pomocą zewnętrznego rezystora można ustalić amplitudę prądu sterującego bramkami zewnętrznych tranzystorów FET w mostku sterującym silnikiem, co pozwala kontrolować szybkość narastania napięcia i zapewnić zgodność z wymaganiami norm w zakresie dopuszczalnej emisji elektromagnetycznej.
Układy A4955 i A4956 są oferowane w obudowach QFN-20 i eTSSOP-20 z wyprowadzeniem dla radiatora. Układ A5957 jest dostępny wyłącznie w obudowie QFN-20.